יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

11/10/2016 נוחתים ביוון ("סלוניקי") ומתעכבים להחלפת הרכב השכור

השעה 03:14, גלגלי המטוס נגעו במסלול של שדה-התעופה ב"סלוניקי", יורדים מהמטוס ועולים להסעה שתקח אותנו לטרמינל, נסיעה קצר-קצרה (יכלנו ללכת ברגל, זה היה יותר מהר) ואנחנו בביקורת הדרכונים, הפקיד זריז מאד, מסיימים ותוך פחות מ-5 דקות אנחנו כבר ממתינים למזוודות ש"כמובן" מגיעות אחרונות, נושמים לרווחה שכל 10 המזוודות (שלנו ושל משפחתה של גיסתי) מגיעות בשלום.
הליכה קצרה ואנחנו בדלפק חברת ההשכרה של הרכב (Hertz) , אנחנו מס' 3 בתור, אבל התור לא זז , עומדות שתי בחורות ולא מסיימות לדבר עם הפקיד בדלפק...5 דקות ,10 דקות ....רק אחרי 20 דקות הם מסיימות את השיחה ולוקחות מפתחות לרכב, הבאים בתור לפנינו מסיימים בפחות מ- 5 דקות, ואני נגש לפקיד הקבלה...
וכאן מתחיל סיפור הרכב שאותו הזכרתי ב"פוסט" הראשון:
ראשית, לא הגיע הבקשה שלי לביטוח מקיף הכל כולל הכל (כולל הסרת השתתפות עצמית וכו')...ונאלצתי תוך פחות משניות בודדות להוציא עוד 500 "יורו".
סיימתי בקצרה לעבור על הניירת ויצאנו לעבר הרכב ("מרצדס" - "ויטו"), איך שהגעתי לרכב וראיתי את הרכב מבחוץ הבנתי ש"נדפקנו", הרכב היה כולו דפוק, שרוט ומלוכלך, וכשפתחתי את הדלת יצא "עשן" , ריח של סגריות היה באוויר.
יש רצתי לדלפק הקבלה, הפקיד בדיוק נעל את הדלפק, קראתי לו לבוא איתי לרכב והראתי לו את כל הפגמים (גילתי בנתיים עוד כמה חוסרים), לא היתה ברירה והיתי חייב לשחק את ה"ארס המצוי": הודעתי לו במפורש "שאת הרכב הזה אני לא מתכוון לקחת... ומחר בבוקר אני מגיע להחליף אותו במיידית, וחסר להם אם לא יהיה רכב אחר..."!!!, הוא אמר שהוא ידווח למשרד וידאג שיהיה לנו רכב חלופי בבוקר בסביבות 08:30...

ככה זה ניראה מאחור...

השעה היתה 04:30 עלינו לרכב, ויצאנו לעבר המלון שהזמנו מראש (נמצא כ- 7 ק"מ מש"ת) כדי לנוח לאחר הטיסה ולהתארגן להמשך הטיול...
הרכב היה במצב גרוע מאד (גם מכאנית), רועש ומחריש אוזניים, המתגים היו שבורים ובקיצור "גרוטאה".
הגענו למלון, גיסתי ומשפחתה הקדימו אותנו וכבר לקחו את חדרם, פקיד הקבלה היה מאד אדיב ולקח אותנו ישירות לחדרים שלנו, הנחנו את המזודות על הרצפה ותוך פחות מדקה כבר נכנסנו למיטות ו"נחרפנו".

בבית המלון "Ambasdor"

קמתי ב- 07:00, אמרתי לרונית שאני נוסעה לש"ת להחליף את הרכב, נסעתי גשם שוטף ירד, הרכב מ"קרקט" ומרעיש, הגעתי לחניון ההחזרות, כמובן שבהתחלה שיחקתי אותה "כועס" ו"עצבני", הסברתי לאיש השירות "שאם הרכב הזה אני לא ממשיך לשום מקום חוץ מלמוסך של חברת ההשכרה, ואני הולך מכאן ישר לשכור רכב אחר ולתבוע את החברה על כל הנזקים שנגרמו למשפחתי"...
אנשי השירות  שראו את מצב הרכב והבינו שאותי לא ניתן ל"מכור" בזול היו מאד אדיבים ודאגו מיידית לרכב אחר, לא לפני שבדקו את הרכב שהחזרתי (כאילו הוא רכב "חדש"),
אני כל הזמן המשכתי להראות "כועס" "וחסר סובלנות", עד ש...הגיע הרכב החילופי, מצוחצח, מבריק והכי חשוב: "שקט" ועוד עם כל התוספות שצריך (כולל מזגן אחורי).
מיד שינתי את מצב רוחי, הודתי להם על השירות וצ'יפרתי אותם ב - 15 יורו, טיפ על הסיוע והעזרה בהחלפת הרכב.
יצאתי חזרה למלון לאסוף את המשפחה ולצאת סופסוף לדרכנו...לעבר "קסטוריה" "Kastoria" שבדרך אנחנו מתכננים לעבור במפלי "אדסה" "Edessa".